Fullt upp

Hejsan! För typ första gången sedan Sixten slutade ridas så har jag fått fullt upp. Idag så red jag Sirocco och han var riktigt fin! Jag hoppade en bana på lite lägre hinder. (Typ 50-80) Och han kändes riktigt fin! Han kändes lite osäker på vissa hinder i början men blev riktigt fin sedan! Han hade bra sug mot hinder men var ändå lydig. Han blev ganska trött så han får nog bara komma ut i skogen imorgon.

Imorgon så ska jag även rida Ronjah. Hon ska sättas igång nu till en dressyrkurs och hon har ju gått på bete nu. Hon brukar kunna vara rejält galen efter vila så vi får se hur det går. ;)

På Tisdag ska jag rida Ronjah, Sirocco och hoppa för Amanda på Bernity B (Hon kallas ju Emma) Och på Torsdag så ska hon besiktigas! Om hon går igenom så kommer hon hem direkt efter! :D <3 Jag längtar och hoppas!


Kanonkulan Ronjah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0