Ännu en läsarfråga

Det kom in en till fråga. Jag blir så glad av era fina koommentarer. :D
Lisa frågade om jag inte kunde lägga upp en video där jag sjunger.
Jag blir glad för denna fråga och vi får se om jag vågar. Jag vill ju göra mina läsare glada men vill ju inte göra bort mig. ;)  Någon som har förslag på en låt?
För er läsare som inte vet så spelar jag gitarr och sjunger. Jag har alltid sjungit och jag tror att jag har spelat gitarr i ungefär 4 år. Lite mer kanske.
Jag tycker att det är jätte kul men jag får lite smått panik när jag ska sjunga inför folk. Men när man står där på scen och har kommit igång så tycker jag bara att det är kul.
Jag har tre gitarrer. Jag har en akustisk som är som en "vanlig gitarr" Jag har en halv-akustisk som är som en akustisk men med stålsträngar och att man kan koppla in den till förstärkare. Jag har också en elgitarr som är min senaste. :)
Här kommer bilder på dom.
Sorry för att bilderna ser så hemska ut men jag lyckades inte alls få till något bra ljus på bilderna.
Elgitarren
Halvakustiska:
Akustiska:
Här är min förstärkare:

Kommentarer
Postat av: Lollo

Den du sjöng på Willes student!! Du är jätte duktig och tycker att fler borde få veta det!! Du har ju en stor fördel efter som du är så bra på gitarr också!!

2012-07-02 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0